slide_3

Facebook

social_fb

Twitter

social_tw

Masz Pytania ?
Napisz lub zadzwoń !

M: 606 544 866

 

 

info@atsea-yachts.pl

 

 Salon Sprzedaży 
MARINA GDYNIA
al. Jana Pawła II  9
81-345 Gdynia

 

elan S5

 

 

                    Długość całkowita 11,96 m                        Zbiornik wody 277 l  
  Długość kadłuba 11,96 m   Zbiornik paliwa (diesel) 160 l
  Długość linii wodnej (KLW)
11,26 m   Moc silnika
38 HP
  Szerokość 3,87 m   Powierzchnia żagla – GROT 51,56 m2
  Zanurzenie 2,40/2,20 m   Powierzchnia żagla – GENUA 37,60 m2
  Wysokość masztu 19,75 m   Powierzchnia żagla – GENNAKER     
135,00 m²
  Wyporność 7300 kg   Kategoria CE A
  Masa balastu 2700 kg   Ilość koi max. 6+2

 

 

 

Test elan s5

 

Elan udoskonalił popularną serię E nadając jachtom wyższe osiągi dzięki zmniejszeniu masy kadłuba i nowej konstrukcji pokładu, tworząc ostatecznie wspaniały jacht żaglowy i pozostając wiernym filozofii Elan – filozofii jachtu, który nadaje się zarówno na regaty jak i do rekreacji.

Udoskonalona konstrukcja

Kadłub laminowany jest z wykorzystaniem najnowszej technologii VAIL (Vacuum assisted infusion lamination). Materiałem konstrukcyjnym jest winyloester, który tworzy także powłokę zewnętrzną, co znacznie zwiększa wytrzymałość, mechaniczne i chemiczne własności kadłuba. Wykorzystując powłokę żelową SVG, zespołowi Elan udało się osiągnąć optymalną odporność chemiczną przeciw osmozie. Kadłub ma konstrukcję wielowarstwową, wykorzystującą wielokierunkowo ułożone włókna szklane, rdzeń z pianki zamknięto komórkowej i pojedynczą warstwę wierzchnią w miejscach obciążonych. Mocna wewnętrzna struktura skutecznie rozkłada wszystkie obciążenia od stępki i olinowania przy minimalnej wygięciu kadłuba. Również pokład zbudowano w pełni z winyloestru laminowanego w technologii VAIL (Vacuum assisted infusion lamination) w konstrukcji wielowarstwowej, z wykorzystaniem rdzenia z pianki zamknięto komórkowej, aby zapewnić izolację termiczną i dźwiękową.

Lekkie meble wewnętrzne , zbudowano z połączenia fornirowanej sklejki Light Oak Fineline (lekkiego drewna dębowego) z rdzeniem z pianki i jeszcze bardziej lekkiej sklejki Occume w miejscach ulegających mniejszemu zużyciu. 
Aby zapewnić optymalną sztywność kadłuba, główna gródź ma konstrukcję wielowarstwową zbudowaną z materiałów kompozytowych.