slide_3

Facebook

social_fb

Twitter

social_tw

Google+

social_g

Masz Pytania ?
Napisz lub zadzwoń !

TEL: 58 380 07 88

M: 606 470 848

M: 606 544 866

 

info@atsea-yachts.pl

 

 Salon Sprzedaży 
MARINA GDYNIA
al. Jana Pawła II / 9
81-345 Gdynia

 

elan S4

 

 

                 Długość całkowita 10,60 m                             Zbiornik wody 185 l  
  Długość kadłuba 10,60 m   Zbiornik paliwa (diesel) 75 l
  Długość linii wodnej (KLW)
10,10 m   Moc silnika
30 HP
  Szerokość 3,50 m   Powierzchnia żagla – GROT 35,91 m2
  Zanurzenie 2,15/1,70/2,35 m   Powierzchnia żagla – GENUA 29,68 m2
  Wysokość masztu 17,61 m   Powierzchnia żagla – GENNAKER 110 m²
  Wyporność 5350 kg   Kategoria CE A
  Masa balastu 1385/1560 kg   Ilość koi max. 6+2

 

 

Elan udoskonalił popularną serię E nadając jachtom wyższe osiągi dzięki zmniejszeniu masy kadłuba i nowej konstrukcji pokładu, tworząc ostatecznie wspaniały jacht żaglowy i pozostając wiernym filozofii Elan – filozofii jachtu, który nadaje się zarówno na regaty jak i do rekreacji.

Udoskonalona konstrukcja

Kadłub laminowany jest z wykorzystaniem najnowszej technologii VAIL (Vacuum assisted infusion lamination). Materiałem konstrukcyjnym jest winyloester, który tworzy także powłokę zewnętrzną, co znacznie zwiększa wytrzymałość, mechaniczne i chemiczne własności kadłuba. Wykorzystując powłokę żelową SVG, zespołowi Elan udało się osiągnąć optymalną odporność chemiczną przeciw osmozie. Kadłub ma konstrukcję wielowarstwową, wykorzystującą wielokierunkowo ułożone włókna szklane, rdzeń z pianki zamknięto komórkowej i pojedynczą warstwę wierzchnią w miejscach obciążonych. Mocna wewnętrzna struktura skutecznie rozkłada wszystkie obciążenia od stępki i olinowania przy minimalnej wygięciu kadłuba. Również pokład zbudowano w pełni z winyloestru laminowanego w technologii VAIL (Vacuum assisted infusion lamination) w konstrukcji wielowarstwowej, z wykorzystaniem rdzenia z pianki zamknięto komórkowej, aby zapewnić izolację termiczną i dźwiękową.