slide_3

Facebook

social_fb

Twitter

social_tw

Google+

social_g

Masz Pytania ?
Napisz lub zadzwoń !

TEL: 58 380 07 88

M: 606 470 848

M: 606 544 866

 

info@atsea-yachts.pl

 

 Salon Sprzedaży 
MARINA GDYNIA
al. Jana Pawła II / 9
81-345 Gdynia

 

elan S3

 

 

                     Długość całkowita 9,25 m                              Zbiornik wody 140 l  
  Długość kadłuba 9,25 m   Zbiornik paliwa (diesel) 45 l
  Długość linii wodnej (KLW)
8,71 m   Moc silnika
18 HP
  Szerokość 3,22 m   Powierzchnia żagla – GROT 30,15 m2
  Zanurzenie 2,15/1,90 m   Powierzchnia żagla – FOK 23,47m2
  Wysokość masztu 15,90 m   Powierzchnia żagla – GENNAKER 75,00 m²
  Wyporność 3690 kg   Kategoria CE A
  Masa balastu 895/1046 kg   Ilość koi max. 4+2

 

 

Elan udoskonalił popularną serię E nadając jachtom wyższe osiągi dzięki zmniejszeniu masy kadłuba i nowej konstrukcji pokładu, tworząc ostatecznie wspaniały jacht żaglowy i pozostając wiernym filozofii Elan – filozofii jachtu, który nadaje się zarówno na regaty jak i do rekreacji.

Udoskonalona konstrukcja

Kadłub laminowany jest z wykorzystaniem najnowszej technologii VAIL (Vacuum assisted infusion lamination). Materiałem konstrukcyjnym jest winyloester, który tworzy także powłokę zewnętrzną, co znacznie zwiększa wytrzymałość, mechaniczne i chemiczne własności kadłuba. Wykorzystując powłokę żelową SVG, zespołowi Elan udało się osiągnąć optymalną odporność chemiczną przeciw osmozie. Kadłub ma konstrukcję wielowarstwową, wykorzystującą wielokierunkowo ułożone włókna szklane, rdzeń z pianki zamknięto komórkowej i pojedynczą warstwę wierzchnią w miejscach obciążonych. Mocna wewnętrzna struktura skutecznie rozkłada wszystkie obciążenia od stępki i olinowania przy minimalnej wygięciu kadłuba. Również pokład zbudowano w pełni z winyloestru laminowanego w technologii VAIL (Vacuum assisted infusion lamination) w konstrukcji wielowarstwowej, z wykorzystaniem rdzenia z pianki zamknięto komórkowej, aby zapewnić izolację termiczną i dźwiękową.