ELAN
SERIA S

slide_3

Facebook

social_fb

Twitter

social_tw

Google+

social_g

Masz Pytania ?
Napisz lub zadzwoń !

TEL: 58 380 07 88

M: 606 470 848

M: 606 544 866

 

info@atsea-yachts.pl

 

 Salon Sprzedaży 
MARINA GDYNIA
al. Jana Pawła II / 9
81-345 Gdynia

 

SERIA S

Elan udoskonalił popularną serię E, nadając jachtom wyższe osiągi dzięki zmniejszeniu masy kadłuba i nowej konstrukcji pokładu, a także tworząc ostatecznie wspaniały jacht żaglowy i pozostając wiernym filozofii Elan — jachtu, który nadaje się zarówno na regaty, jak i do rekreacji.

Udoskonalona konstrukcja

Kadłub jest laminowany, jego konstrukcja wykorzystuje najnowszą technologię VAIL (vacuum assisted infusion lamination). Materiałem konstrukcyjnym jest winyloester, który tworzy także powłokę zewnętrzną, co znacznie zwiększa wytrzymałość, mechaniczne i chemiczne własności kadłuba. Wykorzystując powłokę żelową SVG, zespołowi Elan udało się osiągnąć optymalną odporność chemiczną przeciw osmozie. Kadłub ma konstrukcję wielowarstwową, wykorzystującą wielokierunkowo ułożone włókna szklane, rdzeń z pianki zamknięto komórkowej i pojedynczą warstwę wierzchnią w miejscach obciążonych. Mocna wewnętrzna struktura skutecznie rozkłada wszystkie obciążenia od stępki i olinowania przy minimalnej wygięciu kadłuba. Również pokład zbudowano w pełni z winyloestru laminowanego w technologii VAIL w konstrukcji wielowarstwowej, z wykorzystaniem rdzenia z pianki zamkniętokomórkowej, która zapewnia izolacje: termiczną i dźwiękową. 

Lekkie meble wewnętrzne zbudowano z połączenia fornirowanej sklejki light oak fineline (lekkiego drewna dębowego) z rdzeniem z pianki i jeszcze bardziej lekkiej sklejki Occume w miejscach ulegających mniejszemu zużyciu. 
Aby zapewnić optymalną sztywność kadłuba, główna gródź ma konstrukcję wielowarstwową zbudowaną z materiałów kompozytowych.

  • viper logo 210 105 v3