slide_3

Facebook

social_fb

Twitter

social_tw

Masz Pytania ?
Napisz lub zadzwoń !

M: 606 544 866

 

 

info@atsea-yachts.pl

 

 Salon Sprzedaży 
MARINA GDYNIA
al. Jana Pawła II  9
81-345 Gdynia

 

elan E1

 

 

                     Długość całkowita 6,34 m                      Zbiornik wody opcja – 55 l  
  Długość kadłuba 6,34 m   Zbiornik paliwa (diesel) opcja – 20l
  Długość linii wodnej (KLW)
6,13 m   Moc silnika
opcja – 6HP
  Szerokość 2,50 m   Powierzchnia żagla – GROT 16,50 m2
  Zanurzenie 1,55/0,50m   Powierzchnia żagla – FOK 11,60  m2
  Wysokość masztu 10,60 m   Powierzchnia żagla – GENNAKER opcja – 52 m2
  Wyporność 1100 kg   Kategoria CE C
  Masa balastu 360 kg   Ilość koi 4

 

 

 

 Test elan e1

 

Elan E1, zwany też “kieszonkową rakietą”, został zaprojektowany tak , by zapewnić maksymalną łatwość obsługi oraz wspaniałe przeżycia żeglarskie, porównywalne do tych jakie daje jego większe rodzeństwo. Zalety to minimalizacja każdego punktu przygotowań do żeglugi, liczne innowacyjne rozwiązania maksymalnie skracające czas potrzebny do przygotowania jachtu. Jak inne jachty tego typu, Elan E1 posiada cztery koje do spania, co pozwala na spore oszczędności, natomiast jego ograniczona masa nie wymaga dużych samochodów do holowania.

 

Prostym, a jednocześnie wysoce funkcjonalny plan Elan E1 zapewnia najlepsze wykorzystanie dostępnej przestrzeni. Pełne ciekawych pomysłów wnętrze posiada opcjonalne wiszące i zdejmowane worki z grubego włókna zamiast szafek, aby zmniejszyć masę, zaoszczędzić miejsce i czas (nie trzeba się rozpakowywać na pokładzie!), zamienne oparcia i stół między kokpit a salonem, prosty kambuz z pojedynczą kuchenką gazową i zlewozmywakiem oraz ukrytą toaletę. Na Elan E1 jest wystarczająco miejsca, by cztery osoby mogły wygodnie spać. Jacht oferuje wszystko, czego potrzeba na tygodniowy lub dłuższy rejs.
Wysuwany bukszpryt zapewnia efektywny asymetryczny układ, przesuwając obciążenie olinowania do przodu, aby poprawić sterowanie przy większych prędkościach.

 

Na pokładzie nowego E1 występują liczne innowacyjne rozwiązania, zaprojektowane, aby zwiększyć osiągi, ułatwić żeglowanie jednoosobowej załodze, zaoszczędzić miejsce i energię. Aby utrzymać środek wyporu, silnik zaburtowy nie jest zamontowany na pawęży, lecz przechowywany w zamykanej szafce w podłodze kokpitu (opcja). Poza korzyściami w zakresie osiągów, kadłub belkowy Elan E1 zapewnia także o wiele większą przestronność kokpitu i wnętrza, niż można by oczekiwać od jachtu tej klasy. Elan E1 może być też sterowany rumplem, a na pawęży zamontowano wózek szotów grota (opcjonalny na S1), aby jeszcze bardziej spotęgować wrażenie przestrzeni w kokpicie i ułatwić obsługę.